INFO z „10”

Betlejemskie Światło Pokoju

BŚP 2016

Droga BŚP 2016 / ZIMBA

Sobota

o 17:00 Kościół Parafialny w Lachowicach ( idą harcerze mieszkający w Lachowicach )

o 17:00 Kościół Parafialny w Hucisku ( idą harcerze z Kurowa )

Niedziela

o 7:30 Kościół Parafialny w Kurowie ( idą wszyscy z 10 DH ZIMBA )

o 18:00 Kościół Parafialny w Suchej Beskidzkiej ( wszyscy , kto może z 10 DH ZIMBA )

Poniedziałek 

( informacja wieczorem )

Wtorek

7:30 Urząd Gminy Stryszawa 🙂 ( wszyscy z 10 DH ZIMBA )

UWAGA : Wszyscy uczestniczą w przekazaniu BŚP w pełnym umundurowaniu

</:) Czuwaj!


 

ANDRZEJKI HARCERSKIE 2016

regulamin-andrzejek-harcerskich-2016-4

Informacje co do wyjazdu na Biwak:

Wyjazd: 19,11,2016

Biwak Andrzejkowy organizujemy razem z drużynami z Suchej Beskidzkiej. W Szkole musimy być na godz. 8:00

Na Biwak wyruszamy spakowani jak na inne biwaki. Nie zapominamy spakować do plecaków mundurów. Ubiór w Sobotę na prezentację taki jak omawialiśmy. Kto morze zabiera ze sobą dodatkowo trzepaczkę do jaj i talerz głęboki. Obecność obowiązkowa.

Dobry , pozytywny humor i zaangażowanie </:)

XIX Zlot Drużyn Hufca Ziemi Wadowickiej

Informacje co do wyjazdu na ZLOT:

Wyjazd: 20,05,2016

Zbiórka przy Szkole P. w Kurowie o godz. 16.00 ( lepiej być wcześniej ). Wyjazd najpóźniej o 16.10 Zbiórkę prowadzi tam dh. Bartek. Uczniowie z Lachowic również. Jedziemy Busem wynajętym na wyjazd ( to od pana Wójta )

Ważne:

Każdy do Piątku musi dostarczyć pisemną zgodą od rodziców. Kwotę (30zł zlot + 1 zł za dojazd (symbolicznie) = 31 zł.) za Zlot zabieramy ze sobą i wpłacamy drużynowemu. – polisę oc macie zapłaconą ze środków drużyny, – transport mamy z Gminy.

Musicie mieć ze sobą:
 Legitymację szkolną i książeczkę harcerską, – pełne umundurowanie – ciepłe ubranie nawet do spania( najlepiej ciepłe dresy), ubrania ciepłe i wygodne na Sobotę , kilka par skarpet na przebranie </:)- koszulki – śpiwory, karimatę, – latarki, – buty na przebranie do szkoły z biała podeszwą – Sztućce, kubek, ścierka,-  przybory higieniczne. jedzenie na kolację i śniadania (Ja chleb)- Polary 10 DH kto ma w domu to zabiera, reszta u drużynowego, – -DOBRY HUMOR i POZYTYWNE NASTAWIENIE / Nie jedziemy pierwszy raz więc … wiecie 🙂

jakiekolwiek wątpliwości to dzwonić do drużynowego

Dla Rodziców:
numer do Komendy Hufca 606 663 353
numer tel. Drużynowego 602 653 116 , można dzwonić o każdej porze dnia i (jeśli to bardzo konieczne i w Nocy) Cała grupa została specjalnie na wyjazd ubezpieczona w PZU ( że środków drużyny)

 

Propozycja od Ratownictwo Off Road

Fajna i bardzo ciekawa propozycja jest dla naszej drużyny. 5 Września 2015 odbędzie się półmaraton biegu górskiego. Jest to bieg ogólnopolski. Nasza drużyna dostała szansę być patronatem ostatniego odcinka tej trasy. Będziemy za nią odpowiedzialni i za nią będziemy odpowiadać. Jest to bardzo dobra szansa na to aby się pokazać z jak najlepszej strony 🙂 a takiej nam nie brakuje. Jest to również szansa aby zdobyć niektóre sprawności oraz przeżyć niezapomnianą przygodę nie tylko sportową. Więcej informacji na zbiórce 09,07. Zgłaszać się kto chętny do pomocy: dzwonić, pisać lub odwiedzić drużynowego. Czuwaj ! </:)

1795682_933712960026452_3084180786562183994_n

 


 

Czuwaj !

Mija kolejny miesiąc i prośba jest aby wszyscy członkowie 10 DH wyregulowali comiesięczne składki harcerskie w drużynie  i na zakończenie zbiórki zaktualizowali numery telefonów u drużynowego oraz podali swój e mail . składka przypominamy jest to aż 3 zł na miesiąc za jedną osobę.

dh </:1


Czuwaj !

Od 17 Czerwca b.r. wszystkie ważne informację będą przekazywane harcerzom tutaj.

Nie na f jak do tej pory w grupie. Wszystkie informacje można zdobyć również u drużynowego (tel. 602653116 ) jak i przybocznego.

drużynowy Jurek </:1


 

Informacje co do wyjazdu na RAJD POWITANIA WIOSNY:

Wyjazd:

Zbiórka przy Szkole P. w Kurowie o godz. 16.00 ( lepiej być wcześniej ). Wyjazd najpóźniej o 16.10 Zbiórkę prowadzi tam dh. Bartek. 

Ważne:

Każdy do Czwartku musi dostarczyć pisemną zgodą od rodziców: Podstawówka Karolinie a Gimnazjum i więcej Bartkowi. Kwotę (20 zł) za Rajd zabieramy ze sobą i wpłacamy Zuzi. – polisę oc macie zapłaconą ze środków drużyny, – transport mamy z Gminy.

Musicie mieć ze sobą:
 Legitymację szkolną i książeczkę harcerską, – pełne umundurowanie – ciepłe ubranie nawet do spania( najlepiej ciepłe dresy), ubrania ciepłe i wygodne na Sobotę ( potrzebne do wędrówki ), kilka par skarpet na przebranie jak nam przemokną</:)- koszulki – śpiwory, karimatę, – latarki, – buty na przebranie do szkoły z biała podeszwą i takie dobre na sobotnią wędrówkę terenową – Sztućce, kubek, ścierka,-  przybory higieniczne. jedzenie na kolację i śniadania (Ja chleb), wszystko inne to omówcie na f  – Polary 10 DH kto ma w domu to zabiera, reszta u drużynowego, – -DOBRY HUMOR i POZYTYWNE NASTAWIENIE / Nie jedziemy pierwszy raz więc … wiecie 🙂

Przebranie na występ : Bartek, Dawid i Karolina wiedzą a pozostali strój Gala więc: warkocze dwa ( dziewczyny ) zakończone wstążką, bluzkę kolorową ( najlepiej flanelową w kratkę ), spodnie też kolorowe, gruby pasek, tarcze zrobione na zbiórce. uśmiech na twarzy.
Wracamy w Niedzielę. Rodzice muszą was odebrać z miejsca z którego was zostawili,

jakiekolwiek wątpliwości to dzwonić do drużynowego

Dla Rodziców:
numer do Komendy Hufca 606 663 353
numer tel. Drużynowego 602 653 116 , można dzwonić o każdej porze dnia i (jeśli to bardzo konieczne i w Nocy) Cała grupa została specjalnie na wyjazd ubezpieczona w PZU ( że środków drużyny)


Plany na Grudzień :

Szlachetna Paczka trwa: kto coś ma do ofiarowania to do środy 10,12,14 rana (do drużynowego )
09,12 Zgłoszenie do jasełek z 10 DH (mogą wszyscy ale z zaangażowaniem )
10,12 Zgłoszenie się na wyjazd do Krakowa po Betlejemskie Światło Pokoju.
13,12 Roznosimy kalendarze (PILNE )
14,12 wyjazd do Krakowa grupy zgłoszonej po BŚP
Zbiórka 15,12 22,12 29,12
Roznoszenie BŚP w kościołach i do instytucji jak szkoła i Urząd Gminy itp
Wigilia Drużyny
Próby do Jasełek
“Rudolf “

Do 10 Stycznia 2015 wyregulować u druhny Zuzi składki harcerskie ( 38 zł na rok )


ANDRZEJKI HARCERSKIE 2014

Sucha Beskidzka

28-29,11,201

Regulamin Andrzejek Harc 2014


Zbiórka SPECJALNA !!!

Poniedziałek ( 15,09,14 )

Gościmy Księdza Proboszcza Naszej Parafii

Poświęcenie Harcówki !!!


Zaproszenie od drużyn z Suchej Besk.
    Drużyna ma zaproszenie od drużyn próbnych na orlik i grę. W tą Niedzielę (24,08)  jedziemy do Suchej.

druh Jakub tak napisał:

Czuwaj
 najważniejsze informacje co do niedzieli
 ekwipunek : -mundur -strój sportowy i buty -woda do picia
plan ramowy imprezy
 14;15 -14:45 Rozgrzewka na orliku obok LO
 15:00 17:00 turniej
 17:00- 19:00 ognisko i zwiad terenowy (króciutki )
Na ognisko prosiłbym o przegotowanie jakiejś legendy lub podania ze swojej miejscowości lub okolicy
                                                                                                                                                                              J.Mitka

——————————————————————————————————————————————————————————————————————

Wyprawa na „Jałowiec”

jałowiec

Plan omówimy na zbiórce drużyny 18,08,14 Czuwaj!

 

ZLOT HUFCA ZIEMI WADOWICKIEJ 2014

Informacje co do wyjazdu na Zlot Hufca:

Wyjazd:

Początek o 14.30 harcerze z II Kurowa: Martyna, Ola, Monika, Patryk i Jurek przy harcówce.
Z I Kurowa: Bartek, Zuzia, Patrycja, Kaśka, Kamil, Krzysiek, Natalka i Sylwia przy Szkole Podstawowej. Tam za was odpowiada Przyboczny.
Autobus wyjedzie o 14,50 z Harcówki

Ważne: Musicie mieć:
Pozwolenia od Rodziców z numerami tel. – Legitymację szkolną i książeczkę harcerską, – pełne umundurowanie i w nim jedziemy, – pieniądze na Zlot po 30 zł.( jak ktoś jeszcze nie dał, oraz zezwolenia od rodziców)
– polisę oc macie zapłaconą ze środków drużyny, –
Namioty ( tak jak mówiliśmy) Drużyna ma dwa i ja mam jeden, kto ma to zabiera, co do spania to się umówić
-ciepłe ubranie nawet do spania( najlepiej ciepłe dresy), ubrania wygodne na Sobotę, kilka par skarpet na przebranie jak nam przemokną</:)- śpiwory, karimatę, kurtkę przeciwdeszczową, – latarki, – buty na przebranie do szkoły z biała podeszwą i takie dobre na ognisko i wędrówkę,- Sztućce, kubek, ścierka,-  przybory higieniczne. jedzenie na kolację i śniadania (Ja chleb), wszystko inne to omówcie na f i nk ( dogadać się nawzajem) – Polary 10 DH kto ma w domu to zabiera, reszta u drużynowego, – -DOBRY HUMOR i POZYTYWNE NASTAWIENIE
Wracamy w Niedzielę. Rodzice muszą was odebrać z miejsca z którego was zostawili,

Dla Rodziców:
numer do Komendy Hufca 606 663 353
numer tel. Drużynowego 602 653 116 , można dzwonić o każdej porze dnia i (jeśli to bardzo konieczne i w Nocy) Cała grupa została specjalnie na wyjazd ubezpieczona w PZU ( że środków drużyny)


Tutaj znajdziesz najważniejsze aktualne informację związane z                                                                                                                                      10 DH ZIMBA z Kurowa.

Na

Pieszą Pielgrzymkę Harcerzy z Kurowa do

Sanktuarium – Narodzenia NMP Jasna Górka

Więc tak:

Plan jest taki aby, wszyscy z 10 DH (kto tylko zdrów i nie ma naprawdę ważnego powodu) w pełnym umundurowaniu z polarami 10 DH 🙂 , udali się na pieszą wyprawę = pielgrzymkę młodzieży z Kurowa na tzw. Górkę. Cała Parafia tam się wybiera ale samochodami. Harcerze lubią wyzwania i piesze wyprawy. Jak dawniej na nogach zajdziemy tam na mszę. Morze się z tego zrobić niezła przygoda.
 
Wszyscy w mundurach i polarach, w dobrych butach i ewentualnie parasolach lub płaszczach przeciwdeszczowych. Za zgodą Rodziców
  • Po obfitym śniadaniu spotykamy się wszyscy na Górze Koconia o 7,15 . Krótka zbiórka i wymarsz w kierunku S-Nar. NMP
  • Idziemy razem, jak należy
  • Po dotarciu i jak tylko zdążymy to idziemy do Groty i tam modlitwa w ciszy i w skupieniu
  • Uczestniczymy w Majówce oraz we mszy św. (ministranci służą)
  • Powrotem wracamy pieszo lub ze swoimi rodzinami

UWAGA: Więcej informacji u drużynowego tel.602653116

Organizatorzy ( Rada Drużyny ) przestrzega przed większym zdziwieniem mieszkańców Koconia i Ślemienia 😯

Może nam to tylko popsuć zbyt gwałtowna wichura i nieprzerywalny silny wiatr i deszcz

 

 

 


Czuwaj!!!
Jutro, Poniedziałek (29,07) o godz. 18,30 spotykamy się przy pomniku WP w Lachowicach. Wszyscy co czują się na siłach i chcą spełnić swój patriotyczny obowiązek, niech przyjdą i pomogą przy pracach nad poprawieniem jego wizerunku.

Potrzebne będą: wiaderka, płyn do mycia,szczotka(kartacz), kopaczki, grabie, dobre chęci i zaangażowanie. Dobry humor i nastawienie również.

Drużynowy 10 DH, Jerzy Szwed reksio</:1


Czuwaj!   ZLOT HUFCA

Informacje co do wyjazdu na Zlot Hufca:

     Zbiórka przedwyjazdowa na Zlot jest o 15.10 na Dworcu PKP w Suchej Besk. Do Suchej musimy dostać się z Rodzicami. Ze Suchej pojedziemy o 15,30 busem do Wadowic. Nie wolno się spóźnić.

Ważne: Musicie mieć:

      Pozwolenia od Rodziców z numerami tel. – Legitymację szkolną i książeczkę harcerską, – pełne umundurowanie i w nim jedziemy, – pieniądze na Zlot po 30 zł. i na busa ok. 10 zł. – polisę oc macie zapłaconą ze środków drużyny, Namioty ( tak jak mówiliśmy) ciepłe ubranie nawet do spania( najlepiej ciepłe dresy), skarpetki na przebranie jak nam przemokną</:)- śpiwory, karimatę, kurtkę przeciwdeszczową, – latarki, – buty na przebranie do szkoły z biała podeszwą i takie dobre na ognisko i wędrówkę,- Sztućce, kubek,ścierka,-  przybory higieniczne. jedzenie na kolację i śniadania Ja chleb,wszystko inne to omówcie na f i nk ( dogadać się nawzajem) –DOBRY HUMOR i POZYTYWNE NASTAWIENIE

Co do zadań: Zabieramy przebrania tak jak mówiliśmy na zbiórce (smerfy) dobre zaangażowanie.

Wracamy w Niedzielę. Rodzice muszą was odebrać z miejsca z którego was zostawili, czyli ze Suchej Beskidzkiej.

Dla Rodziców:

numer do Komendy Hufca 606 663 353

numer tel. Drużynowego 602 653 116 , można dzwonić o każdej porze dnia i (jeśli to bardzo konieczne i w Nocy) Cała grupa została specjalnie na wyjazd ubezpieczona w PZU ( że środków drużyny)


Czuwaj! Na zbiórkę 23 Maja każdy z Was musi mieć przyniesione zdjęcie razem ze swoimi rodzicami.
dh. Jurek </:1


XXVII Rajd Wiosenny, Brzeźnica 5-7 Kwiecień 2013

   Bardzo WAŻNE:

Do Wszystkich z 10 DH wybierających się na Rajd. Kilka wskazówek co jak i kiedy:

Zbiórka wyjazdowa przy Szkole P. w Kurowie o 14.50. Wyjazd najpóźniej o ok. 15.10

    Przed wyjazdem musicie mieć, zapakować, nie zapomnieć:

     -legitymacji szkolnej – pozwolenia pisemnego na wyjazd od Rodziców, z ich numerami telefonu- kwotę za biwak – ciepłego ubioru, jak na wędrówkę w Zimie, czapki, szaliki, rękawiczki – dobre wygodne buty zimowe – buty na zmianę do szkoły – mundur – ciepłych ubrań – kilka par skarpet ciepłych – dres – przybory toaletowe – kubek – sztućce – śpiwór – karimatę – przyznanego i ustalonego rekwizytu i ubioru na taniec – ustalony prowiant na śniadania i kolacjeDOBRY HUMOR i POZYTYWNE NASTAWIENIE

Wracamy w Niedzielę. Rodzice muszą was odebrać z miejsca z którego was zostawili, czyli ze Szkoły P. w Kurowie.

Dla Rodziców:

numer do Komendy Hufca 606 663 353

numer tel. Drużynowego 602 653 116 , można dzwonić o każdej porze dnia i (jeśli to bardzo konieczne i w Nocy) Cała grupa została specjalnie na wyjazd ubezpieczona w PZU ( że środków drużyny)


6,01,2013 Trzech Króli 

Czuwaj!

6.Styczna 2013 jak tradycja nakazuje, udamy się po kolędzie.

W przebraniach kolędników i ze śpiewem kolęd odwiedzimy rodziny z Kurowa II.

Każdy ma mieć ze sobą struj kolędnika według ustalonych na zbiórce ról.

Spotykamy się w Harcówce o godz. 14,00

 

Dobry humor obowiązkowy. W razie  bardzo złej pogody (deszczu, silnego wiatru ) kolęda może być odwołana wcześniejszym sms.

dh. Jurek


 Czuwaj !!!

Do druhów i druhen oraz nowych członków 10 DH ZIMBA.

Zaczął się czas Adwentu. To czas oczekiwania i dobry moment aby dać z siebie coś dla innych. Musimy się więc dobrze do tego zabrać i jak to na harcerzy przystało pokazać.

Czeka Nas:

1) Akcja RUDOLF,

2)Mikołaj w szkole ( Piotr, Katarzyna i Monika)

3)SZLACHETNA PACZKA 2012

4)Betlejemskie Światło Pokoju

5) Wigilia i wiele innych przygód.

Proszę abyśmy dobrze się do tego przygotowali. By móc mieć po tym wiele dobrych wspomnień.

„Rudolf” ,każdy wie! Mikołaj to Mikołaj, Aniołek i Diabołek. Co do Szlachetnej Paczki to proszę aby kto tylko da radę i może ale przede wszystkim chce, niech przyniesie na Czwartkową zbiórkę dary takie jak: Konserwy mięsne, Konserwy rybne, Warzywa w puszkach, płatki do mleka, budynie, kisiele. Jeśli ktoś ma to: BUTY damskie, zimowe, kozaki, Roz. 37 To bardzo ważne aby móc pomagać innym. Więcej informacji na zbiórce na którą każdy ma obowiązek się stawić (w mundurach)

dh Jerzy Szwed (reksio)

 


 

               10 Drużyna Harcerska „ZIMBA” zrealizowała zadania związane z otrzymaniem Plakietki Hufca Ziemi Wadowickiej

Dnia 26 Maj 2012r. na Apelu przed nowo wyremontowanym budynkiem Hufca, z rąk druha  Komendanta hm Marcina Homel i pwd Soni Knapczyk , otrzymała plakietki Hufca Ziemi Wadowickiej. Cała 10 DH jest dumna z tego zaszczytu i dołoży wiele starań aby postawa naszej drużyna była godna tej odznaki. Drużynowy dh. Jurek


 

 2 Maja   Święto flagi

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
INFO z "10", 10.0 out of 10 based on 2 ratings